Jag är inte som alla andra jag.

Alla har vi nån slags fetisch. Eller om man vill kalla det att man har en läggning. Kanske man tom säger att man inte e som alla andra.
Jag e nog inte som alla andra i så fall.

Att tvätta, vika och sortera tvätt, det tycker jag är roligt. Det känns bra i hela kroppen när man gör det liksom...efteråt känns mitt liv lite mer strukturerat och i ordning.
Jag är inte frisk, jag vet. Nåt är ordentligt fel när man går igång på att ha lakanen i färgskalor.
Och nej, det är inte lika kul att göra det hemma hos nån annan, så glöm det.

Skulle bara säga det.

Nu ska jag ge flaskan och sen öppna en.


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha vi är skräääämande lika varandra i sådana fall.
Trevlig helg på er!
Kram

2007-11-02 @ 21:00:46
URL: http://thegustafssons.blogspot.com
Postat av: Anna

Det e inte särskilt förvånande att man vill ha ordning omkring sig, det som förvånar mig är hur länge man tror att det e jobbigt o tråkigt.. Du e inte sjuk, Du e mamma, thats the deal friend! Kram på dig och tack för senast;) Fast vi håller väl på längre nästa gång?

2007-11-02 @ 23:36:49
Postat av: jag

Therese: Oj va skönt att nån e likadan...eller läskigt att det finns fler än en knäppis.

Anna:Yeah, I´m a mom god dammit!
Klart vi håller på längre nästa gång, julfesten kan jag tänka...:-)

2007-11-04 @ 20:35:30
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: StockholmsLudde

Lakanen i färgskalor? Nu börjar du verkligen skrämmas tjejen! :P

2007-11-05 @ 16:05:23
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0