Avdragsgillt?

Dagarna går så fort. Jag hinner inte med... Jag vet, jag är mammaledig och borde väl egentligen känna lugnet. Nej, det är inte så. Känns mer som att man hela tiden försöker hålla ihop tiden och få allt att funka, helst under rätt tidpunkt.

I helgen var det lugnt som vanligt vilket är väldigt skönt eftersom jag numera vaknar en gång i timmen pga monstret.
Monstret i sängen bredvid.
Säkerligen nån slags fas hon går igenom bara. BARA. Jag känner mig som om jag är bakfull mest hela tiden, rätt coolt iofs.Man klarar mer än vad man tror, det är ett som är säkert.

Igår var jag och el Sambo iväg och shoppade...själva! Mormor ifråga var barnvakt i hela tre timmar. För er som är morsor så vet ni hur det är. För er som inte är det så vet ni inte mer än att det kanske är lite jobbigt första gången. Det gick bra dock.
Vi va på IKEA och höll varandra i handen. Sånt som är svårt när man annars har en barnvagn. Alltså att hålla handen, inte va på IKEA.

Jag kom på att jag kan bli nya Alex Schulman. Han har ju slutat blogga nu. Då kan alla som läst hans, börja läsa min så att jag kan bli lite känd och få finfina gratisprylar. Eller så är han mkt mer intressant än jag.
Jag ska vinna 89 miljoner istället och bajsa på chefens skrivbord.

Nu ska jag gå ner och knacka på grannen. Eller ja , hans dörr då.
Han har sagt att han kan putsa våra fönster. Alla för 300 bagare. Sweet.
ALLA liksom. Fyra stycken. Vi har fööör stort.

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

*ASGARV* Du, min kära kusin har just förgyllt min trötta dag med din helt underbara BLOGG. Du är väl för härlig! Puss puss puss
Vi ses på lördag!
Love you!
Malin Palin
Ps. Jag tycker också att alla somn läst Alex Schulman kan ta vid här *Stort leende* Ds

2007-10-08 @ 10:13:19
Postat av: StockholmsLudde

Undrar om jag ska vara lojal mot företaget och varna din chef *asg*
Men du, drömvinsten på 89 miljoner är min, inte din! Så den kan du glömma!
kram på dig!
Ludde

2007-10-08 @ 16:13:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18732/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0