Fortownsmom.

Jahaapp.

Ibland förundras jag över vissa människors förmåga att snacka skit.

Jag har en kompis som jag pratar rätt mkt med, som pratar en massa blaj om sina andra vänner...då börjar jag osökt att bärja tänka på hur mycket hon snackar om mig när inte jag e me? Alltså, det finns ingen hon inte säger nåt dåligt om....Hon tycker om dessa personer, eller, ja, hon umgås ju frekvent med dem. Men äääändå ska hon berätta allt om dem för mig och dömer och har sig. Jag tycker inte om det.
Jag menar hey, jag pratar skit och svallrar, tro mig. Men inte om de jag bryr mig om och har som bundsförvanter. Faktiskt inte.
Ibland kanske.
Lite.

För övrigt så är jag uttråkad. It´s raining lixom...kinda hela tiden.

Ska fortsätta klippa ut hjärtan...typ hundra stycken till.
Fråga inte. Jag e överambitiös ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0