Jag har sett Bush i simhallen.

Vad är det med det här med facebook egentligen?
Ja jag kan inte slita mig alls, måste kolla varje dag och går det mer än en dag så blir det jobbigt.
Addicted lixom.

Det finns en jäkla massa namedroppers, det är ett som är säkert. Typ som att de samlar namn på sin friend-lista.
Själv e jag skitglad om nån addar mig bara. Hehe, svår tjej.
Man har ju en nedrans massa namn där på folk som man faktiskt inte umgås med alls.
A jooo ,säkert hörrni, man umgås med 214 stycken i vardagen, sure. Det är fult att ljuga.
Dyrt med alla födelsedagar.

Idag ska jag på babysim igen. Det är fotografering idag. 
Det är askul att visa sig i bikini efter att ha haft världens största mage och varit uttänjd i 9 månader. Jo det är säkert, jag älskar att visa upp min enormt bleka lekamen, min påse på magen och det där finfina strecken på sidorna. Stolt som få. Eller?
För övrigt så borde ett kejsarsnitt inte alls kallas bikinisnitt. Kanske för er som har bikinibrallorna vääääldigt högt upp. Jag tillhör inte den skaran.

Att bada offentligt, dvs i en simhall, är en ganska intressant aktivitet faktiskt. Man får se en del. I duschrummet tex. Ja tro nu inte att jag fluktar, men jag kollar helt klart. Svårt att missa alla buskar i duschrummet. Ingen e ju berörd för bövelen. Alla bara står och pratar och tvålar in sig som om inget alls.
Hallå, 70-talet ringer och vill ha tillbaks sina flower power-tjejer.

Så när ni ser mig komma ut från duschrummet och ut i själva simhallen nästa gång, kom ihåg melodin till "Han hade låda på magen".
Det är den jag nynnar i huvudet nämligen. Men jag har bytt ut han mot hon och låda mot påse.

Nu skriker mitt barn. Man ska tydligen ta hand om dem när de låter så.


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha..Trevlig helg på er!
Kram

2007-10-12 @ 13:49:32
Postat av: StockholmsLudde

Vad är fisbok? HAHA

Klart du fluktar i simhallen, vem gör inte det?

Hela hallen fluktade på gubben med tattoos, piercing, bilringar, mohikanfrilla o stringkalsonger! Vem kan låta bli att flukta i en simhall?

2007-10-15 @ 23:43:23
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0