Kråasanger varje dag och bajs i poolen.

Om jag bara kunde få sova FEM timmar i sträck så lovar jag att vara snäll sen. Skulle kunna gå så långt som att säga att jag kan gå i kyrkan på söndag om jag bara får sova mer än tre timmar i sträck EN natt. Kanske tom ge kollekt.
Det är allt jag begär just nu.

För övrigt så odlar jag en croissant på magen. Det går mycket, mycket bra skulle jag vilja säga.
Andra skulle nog oxå vilja säga det till mig.

Idag va vi o fikade hos en av mammorna på föräldragruppen. Jag vet, sjuuukt galet att jag för det första är med i en föräldragrupp och för det andra att jag erkänner det så här.

Faktum är att det inte alls är så hysteriskt att va med de här mammorna och deras barn. Vi pratar mest om hur jäkla inte perfekta vi är och att lite skit rensar magen. Många omkring oss är ju hysteriska och sitter bara och jämför ungarnas utveckling med varandra och hur många gånger de kokar sina flaskor i timmen.
Jag är stolt över att inte vara perfekta morsan.
Jag är stolt över att jag är känsligast i världen när det gäller mitt barn.
Jag är tom väldigt glad för att jag inte dammar och städar varje dag.
Utsetts inte ungarna för något smuts så blir det ju värsta tokchocken när det väl händer. För tro mig, det gör det för eller senare.
Sen ska gudarna veta att jag har brister. Även jag som är så himla bra kokar ibland mina flaskor och torkar av händerna en extra gång.

Imorrn är det babysim igen. Förra veckan var det bajspluttar i poolen.
Lite skit rensar magen var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0