Planering är A och O, gott folk.

Jag är så jäkla bra på att planera.
Jo allvarligt! Min planering och organisering går nästan till överdrift.
Gör listor på ALLT som ska inhandlas (och denna skrivs självklart ner efter hur varorna står i butiken) ner till minsta detalj. Lista görs även över vad som ska göras. Här skriver jag oxå ner saker som redan är klara, så att jag kan stryka nåt redan när listan skrivs. Psykologiskt uppmuntrande.
Problemet är att jag när jag gjort allt det här tycker att jag är klar. Det är jag inte.
Man ska ju genomföra sin planering oxå herregud.

Just pga det här så är jag övertygad om att jag skulle bli en utomordentligt bra chef. Otroligt ambitiös projektledare och grym på att delegera. 
Ska genast läggas till i min CV.

Kanske bör tilläggas att jag har lite svårt att ta konflikter oxå. Så att de som nu förmodligen anställer mig som chef direkt, vet om att de får ta konflikterna själva.



Kommentarer
Postat av: StockholmsLudde

Lätt sanslös kan man kalla dig... Strålande, fortsätt i samma stil! haha

Fast att ha dig som chef vettetusan! :P

2007-10-09 @ 21:27:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18732/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0