Sminkad ågren.

Det regnar ute. Sånt där smådugg som är så j-a irriterande när man har smink. Och det har man. Eller iaf jag. Annars vete tusan vad som skulle hända.
Mycket har jag släppt sen jag blev mamma...typ festandet, rökandet och jobbandet. MEN, inte min fåfänga. Det är så otroligt vanligt att tjejer när de blir mammor, släpper allt totalt och ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Så jäkla trist. Inte jag inte, jag e lika snygg som vanligt.
Mohahaha.

Idag blir det inte mkt gjort för mig och lillkorven...Förra veckan var det nåt inbokat varje dag. Det är fasen jobbigt. Ett helt företag att bege sig nånstans.

Vi har läst..eller, jag har läst och Mojan har gurglat. Nu sover hon som en liten gris. Det är nu man får passa på.

I helgen har det inte hänt mkt alls....Bonusdotter var här. Mamma och hennes man var här i lördags..och min bror och hans tjej. Alltid trevligt med fika och besök.

Jag skulle vilja åka bort...helst till solen men skulle nöja mig med en kryssning till Tallinn. Bara få mat serverad, sängen bäddad och slippa lägenheten för ett tag.
Får ta tag i det.

Namgivningsfest om två veckor. Alltid lika mkt ågren över vilka som ska bjudas men framför allt vilka som inte ska bjudas... man måste ju dra gränsen nånstans. Usch.

Kommentarer
Postat av: Therese (Tessan, Tirre mamma, frugan...you name it )

Oh lord jag ÄR en "hej kom och hjälp mig" :-o men det är ok jag duuuger hahaha

Hare gott!

2007-10-11 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0