Nytt Inlägg

Sol och härliga dagar.

Balkongen e snart klar för mysigheter och fönstrena måste tvättas och locket ska läggas på brunnen och kossorna ut i hagen....och krokusen kikar upp!
Fy fan va gammal jag e alltså.

Nu har jag börjat va på öppna förskolan mer, bara så att ni vet.
Det e ju lite trevligt faktiskt. Framför allt för lillmonstret som får börja se lite andra ungar och nya bakterier. Tänkte oxå att hon skulle börja gå snart så att vi kan hänga i lekparken och va coola.

På lördag har vi barnvakt och ska bege oss ut och äta och kanske dansa lite halvdragendans. Får se om mina ashippa moves kan få nån stackare på fall. Eh nej, jag e ju gammal, just det. Får väl toksminka mig och dra shots i baren bara. FY fan va löjligt.
Men askul för en sån som jag.

Mina vardag förgylls just nu av småsaker. Igår fick vi tillbaka våra köksluckor som har lackats om från TOKBLÅ till en annan, snyggare färg. Spelar ingen roll vilken, alla e snyggare än den innan. Nu blir jag glad när jag går in i köket. Inte epileptisk.
En annan, som för er kan te sig som en småsak, är att dottern sover hela nätter nu. Jag slipper fula, hängiga ögon och framför allt så är jag glad nu. Inte kaffestinn och sliten.

Jag är en stolt förortsmorsa som köpt fotriktiga skor för långa promenader. Ibland röker jag offentligt oxå. Som klippt och skuren!

Nej, nu ska jag stryka.

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0