9-5

Back in business, helt klart.

När man är ny så är det ju rätt mycket man inte kan asså. Jag vill kunna ALLT på en gång.

Nu är man ju något förvirrad.

Dock på en högre nivå än innan kanske.

Dottern är ju hemma med pappa och jag trodde ju i min enfald att det skulle gå sådär.

Det går jättebra! Pappa är tydligen världens roligaste och bästa pappa.

Jag kommer hem till ett städat hem där det hänger nytvättad tvätt och maten står på bordet.

My god, så duktig va aldrig jag när jag va hemma.

Men som en vän till mig sa för att ta ner mig på jorden;

-Det är ju bara första veckan, han blir snart som vanligt igen.

Jag passar på att njuta nu iaf.

Imorgon vill jag ha alla vädergudar på min sida. Vänd regnet ner till Skåne och ge oss strålande sol

hela dagen, tack. Sen spelar ingen roll, bara det är fint imorrn.

Viktiga saker på gång som inte kan skrivas ut här.

Men jag ska dricka hela dan iaf. Alkohol.

Kanske borde be till vingudarna oxå för den delen.

Nu ska jag kolla en prel.

Tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0