Naken, otrevlig och lukta alkohol.

Så härliga helg! På landet med min allra bästa vän och hennes barn.
Lek, bad, sol, kaffe, grillat och en massa vin. kan det bli bättre?
Tjejerna har lekt så att de stupat i säng och vi har haft riktig kvalitetstid med underbara sommarkvällar.
Jädrans bra avslutning på semester och mammaledighet.

Jag börjar jobba på måndag. Det känns helt sjukt. Har inte jobbat på ett år och fem månader. Hur gör man? Tänk om jag har glömt bort hur man beter sig? Jag kanske inte hälsar på någon och glömmer att klä på mig. Otrevlig och naken.
Jag tycker att det ska bli jättekul och har dessutom en ny tjänst som gör det lite mer spännande...MEN fatta min separationsångest från min underbara dotter. Hon ska vara med pappa i en månad nu. Lilla hjärtat.
Ska krama henne hårt varje morgon och kväll. MINST.

Nu ska jag njuta av lugnet och friden i stugan. Sambon kommer hem imorrn kväll först.
Måla naglarna och äta godis i soffan lär det bli. Kanske ett glad vin oxå...Men jag måste försöka avgifta mig innan måndag, hur det nu ska gå. Har ju druckit vin varje dag på semestern. Herre min tid.
Får ha plunta med mig på jobbet.

Hej då rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0