Bittermandel

Ja jäklar. Planering är min grej, inte genomförande, planering bara.
Skriva listor och gå igenom allt som SKA göras.
Men sen tar det stopp liksom.

Flytta är roligt. Spännande. Kul.
Och helt jäkla värdelöst ända tills allt är klart. Jag säger nåt så moget som bajskorv, va trist det är att flytta.
Logistiken runt allting just nu är galet upp och ner. Mina saker dit, hans saker hit och dessutom min brors saker där emellan.

Jag håller alltid skenet uppe, har gott humör och peppar allt och alla. Nu är det slut med det känns det som. Jag är så trött på att inte få nåt tillbaka...Aldrig nån som tänker på att det kan va lite motigt för mig me. Ibland.
Men jag e inte bitter. Bara lite ledsen i ögat. Typ en fem minuter, sen har det gått över.

Puss och hej som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du förtjänar en bamsekram o en flaska med ngt starkt i.

2008-12-14 @ 14:58:42
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0