Mamma Scan, Pappa Felix och lilla Abba.

Jag jobbar idag. Tokigt värre.
Känns som att jobba på en lördag typ.
Men ikväll blir det uppesittarkväll med glögg och bingolotto. Jojo, man e ju svensson.

Imorgon ska det snöa stora flingor på morgonen när man vaknar.
Tycker jag.

Imorse när jag vaknade kl 5 så tittade jag ut och såg min otroliga utsikt över åkrarna och solen som va på väg upp..galet snyggt.
Kvalitäääätsboendeee.

Ha en skön jul och känn ingen stress. Gör som jag, köp allt, laga inget hemma. Då kan man luta sig tillbaka och känna lugnet. Luta sig mot mamma Scan, Abba och Felix, pålitliga vänner minsann.

Tänk på Stadsmissionen.


Kommentarer
Postat av: Ludde

Nä, du har missat lite, inte Mamma Scan! Det är fyyyy, hemgjorda bullar i varierande storlek smaksatta med lite fransk senap, honung och en skvätt med rödvin (och ett par skvättar till kocken också :)

2008-12-29 @ 23:42:29
URL: http://stockholmsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0