Skrivet isär och inte ihop.

Jag är hemma idag. Helt slut och värsta huvudvärken.
Men som pappa skulle sagt; "Det är väl latmasken som spökar, lägg lite matjord under sängen så kryper han ut".
Ska nog prova med matjord under sängen ändå.

Ikväll ska jag hämta nycklarna till nya lägenheten. Ska bli skönt. Helt nytt och fräscht. Ingen som gått på min toalett eller duschat i min dusch.
Men det e klart, byggjobbarna har väl varit där och nosat. Men men, en får va gla för de lilla.

Har för övrigt kikat på Tradera på morgonen för att se om man kan hitta nåt kul att buda på. Stör mig nåt fruktansvärt på alla som sätter in annonser utan att kunna stava. Det särskrivs och stavas fel hej vilt. Kan ingen lägga in typ stavningskontroll?
Jaja, alla kan inte stava och har det svårt och allt sånt men vafaaan. Man kan ju be någon annan kontrollera annonsen då. Jag är inte bäst på sånt heller, men ärligt. En hängsel klänning, vad är det? Eller ett par mamma jeins?
Ja och det är min blogg, jag får klaga och vara suris.

Puss iaf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0