Tokerier.

Lusse lelle, Lusse lelle, eeeeelva nääätter föreee juuuul.
Eller så är det flera nätter före jul.

Jag har faktiskt lite julstämning ändå. Har tom en adventsljusstake. Sug på den ni!
Eller alltså...suga på staken känns väl sådär. Iaf en adventsljusstake.

I helgen får jag nycklarna till min nya fina lägenhet. Ska bli så nice att få ordning på saker och kläder.
Har ju fasen till och med tappat  bort min tandborste.
Efter julfesten i helgen. Ha ha ha.

Hjulfesten va jättekul. Jag dansade och drack hela kvällen.
Mest dansade jag och tyckte att jag va skitläcker på nåt vis. Tokigt det där. Så snygg är jag ju inte.
Haffade en kollega som fick sitta vid mitt bord istället för en som inte va där...TUR det. Bordsplacering och självklart hamnade jag med ett bord med stilla och fina människor. Förutom den haffade kollegan då. Hon va som jag, snygg, läcker och rolig.

Dagen efter vaknade jag hos mamma och gick ut på stan för att kolla julklappar. Det slutade med tre par skor till mig.
Oxå rätt tokigt.

Babaj.

Kommentarer
Postat av: Carina

:-) TACK Anna! Har läst din blogg bakåt i tiden och har skrattat hejdlöst i nästan en timme. :-)



Och du Anna, vi sa KÅK, inget annat! Hehe..



Kram från mig!

2008-12-11 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0