Merry f***ing christmas.

Kunde ju inte stava alls i förra inlägget. Afasi hade jag minsann också en släng av. Bara för att jag klagade på alla som inte stavade rätt och skrev isääääär. Kasta inte sten i glashus.

Nu är det fredag igen. Så skönt så att det e helt sjukt.
I helgen ska jag köpa en julklapp till en kollega som jag redan är grymt nöjd med. Ja, nöjd med mitt val av julklapp, inte kollegan.
Jo, jag e nöjd med kollegan oxå.
EN julklapp e allt jag ska köpa. Kommer inte att bli så, jag känner mig själv.  På nåt vis så tycker jag så mycket om att slå in julklapparna så att jag köper dem bara för den sakens skull. Det funkar inte i längden.

När det gäller julen och familjen och traditioner osv så måste jag bara säga nåt så omoget som att jag skiter högaktningsfullt i det. Det enda som räknas för mig är MIN familj, vi som bor under samma tak året om. Bonusarna oxå förstås. Resten behöver jag inte på julen.
BItterf'''an är i farten igen, jajamen. God jäkla jul!
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0