Värsta svennen.

Ja, nu bor jag i min fina lägenhet. Med hälften av alla möbler...Men ändå. De kommer sen.
Inte själva dock, man måste lyfta dem.

Har ont i hela jäkla kroppen efter den här helgen...herre min tid. Jag är ju så otroligt vältränad. Nästan jobbigt att ha så mycket muskler.

I lördags gjorde vi ingenting alls...Käkade både lunch och middag på ett hak i förorten som var riktigt trevligt. En häftig italienare som hade stället ..My god. Han menade på att äga en restaurang innebär att ha en show. Och ja, han showade ordenltigt. Sen var det italiensk fotboll och en massa andra spaggar dök upp. Jag kände mig sååå svensk där jag satt och låtsades vara intresserad av fotbollen. De skrek och gormade och jag bara log lite när det blev mål..eller om det offside kanske. Jag drack iaf rödvin och då var det ju kul hur som helst.

Resten av helgen flyttades det.  Never ever again asså.

Men fint är det mina vänner...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0