Belöningscentrat har fått sin fix.

Jag bestämde mig igår. Jag ska börja röka igen. Åtminstone på halvtid eller bara ibland.

Många tänker säkert att "är du dum i hela huvudet, du har hållt upp i ett år och fyra månader"
Ja jag är nog dum i huvudet och det kan vara det absolut dummaste jag gjort, men vet ni vad, det skiter jag i.
Jag behöver vara lite dum och ska sluta tänka så mycket hela tiden.

Shit va det är mysigt att röka! Jag tog 6 bloss igår och det smakade skit redan i mun, men det är bara att hålla i, det blir godare sen. Vanan sitter i kan jag säga. Som en gammal knarkare ungefär. Bara å köra på.
Tänk sen med ett glas vin oxå...my god va trevligt.
Jag kommer att må bra av det. Psykiskt iaf, mohahaha.

Bara tanken att jag FÅR röka räcker egentligen. Men berätta inte för nån e ni snälla, då måste jag ljuga och det är jobbigt.

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Therese

ÄR du dum i huvudet eller??Du har ju hållit upp i ett år och fyra månader!!!Så var det sagt!Men du tur att det är BARA du som bestämmer hur DU lever DITT liv eller hur :-)

Hare gott!

2008-02-04 @ 20:39:06
Postat av: Fia

Det är inte bara gott och skönt att röka, det är coolt också. Glöm inte det.

2008-02-05 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0