Gossip girl på torken.

Det var ett tag sen jag skrev, I Know. Fick höra det på stan..hoho, min blogg läses av fler än tre personer. Mycket trevligt.

Har inget saftigt skvaller alls, det är dåligt med det just nu. Iallafall sånt skvaller som jag kan prata om.

Dagarna går och solen visar sig mer och mer, så nice. Man blir glad av bara tanken.
Jag vill spendera dagarna vårt stora hus i skärgården och sitta på bryggan med en filt och bästa boken. Leta ved för brasan till kvällen och sen äta god hemlagad fisk.
Det finns dock ett aber. Jag har inget hus i skärgården.
Snart.

Annars då? Jo tack, det går framåt. Bättre och bättre dag för dag.

Ikväll blir det finmiddag med familjen. Ut och äta inne. Serverad och uppassad med mat och vin. Ska leta nåt kul att ha på mig. Långt in i garderoben. Nåt kul liksom? En Clowndräkt då eller?
Nej jag ska försöka va schnygg tänkte jag. Men det får vinet stå för i värsta fall.

puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh det där med uppassade det lät ju nice!Och det där med clownkostymen kul:-)Hoppas att det skall smaka.

Ha det gott!

2008-02-23 @ 16:31:24
URL: http://familyliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0