Min CV.

Tänk om man skulle skriva sin CV utifrån ett helt ärligt perspektiv?

"
Jag heter Anna och är 30 år. Oftast är jag glad, dvs om jag fått sova ordentligt och fått frukost innan nån ställt några som helst krav på mig.

Jag tål ingen som helst stress utan vill ha ett lugnt arbete där jag kan ta en paus när jag vill för att surfa och ta en fika. Självklart  är jag villig att arbeta, men detta ska ske helt på mina villkor. Ingen stress och ingen deadline.
Då gör jag ett mycket bra jobb. Ge mig inte fler än två arbetsuppgifter i taget, det är faktiskt jobbigt med många olika saker samtidigt.

Arbetstider vill jag inte ha några alls, utan det läggs upp lite som det passar mig och min familj. Sena morgnar och tidiga eftermiddagar är lite av ett krav.

Jag ser mig själv som en framåt och drivande person. Passande roll är projektledare av olika slag. Är mycket bra på att strukturera upp vad som behöver göras och även att delegera detta.

Lönen bör vara fast månadslön. Jag kommer förstås inte att godkänna några skambud.
För övrigt så arbetar jag bra i grupp, förutsatt att jag får bestämma och att det är trevliga kollegor som passar mig.
                                                                                                                                                                                                             "

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för din jobbansökan, för tillfället har vi inga tjänster lediga. Lycka till i framtiden. Ring inte oss, vi ringer dig.

2008-01-29 @ 14:43:35
Postat av: jag

Mohahaha, skit oxå.

2008-01-29 @ 15:14:01
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Fan jag bara ääälskar din "Cv" och jag håller med! Jag skulle lätt kunna anställa dig(dvs om jag hade ett ställe att anställa dig på haha)För din ärlighet och humor :-)

2008-04-16 @ 10:31:45
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0