Morotspaus kanske?

Om man röker mkt så luktar det rök om ens kläder och om man röker inne så luktar det rök om ens lägenhet. Thats a fact.
Men om ens barnvagn luktar rök, då röker man mycket asså.
Så är fallet med en barnvagn i vagnförrådet här. Det är bara våra två vagnar som står där oxå så jag vet att det är den som luktar. Fy fan va skabbigt asså. Då bolmar man på ordentligt. Poor kid.

Ja, jag är en föredetta rökare och förmodligen den värsta sorten av alla gnällare, men hey...en barnvagn liksom.
Man kan få njuta av en cigg eller fler...en kaffe i solen en sommarmorgon och en cigg till...absolut, inte mig emot.
Åhhh... hur sjukt det än låter så saknar jag att röka. Vill aldrig börja igen för det är och förblir skabbigt och farligt, MEN...sitta och dricka rödvin men några kompisar och röka typ ett paket bara för att....eller att vara ny på jobbet och nån frågar "ska du me ut?" Då är det socialt och mysigt på nåt vis.
Får väl införa nåt nytt och helt annat att göra istället.





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha fy fan!
Du belknar ju som förortsmorsa när grannens barnvagn luktar rök!
Du får byta namn på din blogg till typ edsvikensmorsan

2008-01-07 @ 17:43:54
Postat av: Mathilda

Haha fy fan!
Du bleknar ju som förortsmorsa när grannens barnvagn luktar rök!
Du får byta namn på din blogg till typ edsvikensmorsan

2008-01-07 @ 17:44:27
Postat av: Anna

Jag kunde inte hålla med dig mer....Vad ska vi införa istället för ciggen? För nåt behövs!! (Håller på att äta mig själv ur huset...haha:))

2008-01-20 @ 19:33:03
Postat av: Anna

Jag kunde inte hålla med dig mer....Vad ska vi införa istället för ciggen? För nåt behövs!! (Håller på att äta mig själv ur huset...haha:))

2008-01-20 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0