Alltid redo.

Dottern fyllde ett helt år i tisdags! En stor dag och en stor tjej.
Hon fick göra som alla andra små skruttungar brukar få göra på sin ettårsdag, äta tårta med händerna. Det va uppskattat och gick väldans fort.
Presenter fick den lilla damen i massor och dessutom bra såna...Skor och leksaker i trä.

Känner mig lite dum som sa när jag var gravid, att jag minsann inte ville ha några färgglada leksaker som låter, nej det ska vara i trä och vll man köpa nåt annat så är böcker det enda som funkar!
Nu vågar ju folk inte göra nåt annat än att köpa de där svindyra trägrejerna.
Det visste väl inte jag, att de är jättedyra.
Förlåt då.

Vi har en liten kalasfest på lördag oxå...hoppas att nån vågar köpa nån sak som låter och har massor med färger.
Det verkar nämligen vara det som hon tycker är roligast.

Fan oxå. Hon kanske inte blir en glasögonprydd liten björnunge...Hon kanske blir en alldeles vanlig förortsunge.

Hua.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vanlig regel det där med att sånt som är bra är dyrt! McDonalds, godis och kärnkraft är billigt. Ekologiska varor och miljömärkt el är dyrt. Träleksaker= bra

malibu barbie=dåligt

2008-06-13 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0