Puff that dragon.

När jag och sambon är gamla, dvs när barnen flyttat och vi har jobbat klart, då ska vi sitta på altanen och röka på.
Jo för det har vi bestämt faktiskt. Då är vi ändå så gamla så det spelar ingen roll. Allt som gör ont i kroppen ska vi döva med lite puffpuff.
Haha, rätt kul egentligen. Barnbarnen kommer och hälsar på hos mormor och morfar och så är de skitkonstiga och säger helt rätt saker helt plötsligt.

Jag har en kompis som rökte på första gången när hon va typ 25 eller nåt. De hade lånat hennes föräldrars hus och hade fest.
Hon berättade det för sin pappa när de kom hem och hans enda kommentar var; Men måste ni röka inne? Det luktar så mycket.

En SÅN förälder vill jag bli. Toklugn och saklig liksom.
Men nej, jag kommer att vara hysterisk och helt jäkla orimlig när nåt kommer fram. OM nåt kommer fram.
Det är väl pappa som får veta allt och båda bestämmer sig för att inte säga nåt till mamma.
Skit oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0