Åland vs Ibiza rond 1.

Jag skriver ju för fan aldrig!
Äh, gå och lägg dig.

Har ju inte hänt så jäkla mycket här...ja förutom det att vår dotter går nu!
Jojo, det är sant. Hon stapplar fram som värsta stenhöga Christer Pettersson och skrattar hela tiden. Askul.
För oss.

Har tänkt mycket på det här med grannar.

Här i vårt hus har vi många som är trevliga och lika många som är asmongo. Den värsta av dem alla är ett sånt rikspucko så att jag ibland vill slå henne på näsan. Hon ljuger och hittar på och snackar skit om oss till de andra grannarna. Haha, jäkla dumbass, som om vi brydde oss om nån hälsar eller inte.
Hon har fått vad hon förtjänar i form av tillsägelser från värden och hon vet att det är jag som ordnat det.
Dottern får leka med allt som är hårt och så fort det funkar ska hon få ett par träskor.

Vi har anmält oss på nyproducerade lägenheter med inflyttning i december.
Vi har en person före oss i kön och om den tackar nej så får vi en trea som är HELT jäkla ny och utsikten är hagar med kossor och massor av skog runt omkring. Så jädrans nice.
Men tackar den ja så får vi hoppas på nästa omgång och de lanseras 1 juni.
This is what we have been waiting for.

Släng er i väggen jäkla WT-grannar som är så sjabbiga och urtvättade. Mohahahaha!

Annars får vi väl hyra in oss hos våra kära vänner på landet i ett rum, för här kan vi fan inte booo.

Nog om det.

Jag ska börja på en ny tjänst när jag kommer tillbaka till jobbet! Hurra för mig vad jag är bra.
Det ska bli kul och spännande.
För dem på den nya avd alltså.

Har varit och kirrat ett nytt leg och pass. Vet ni hur hightech det är nuförtiden?
Vafan, man ba knatar fram till kassan, ler in i kameran, skriver sin signatur och betalar så är det klart!
Hoho, när jag gjorde det sist, dvs för typ 10 år sen, så tog  man foto i nån automat och log snett eftersom örat skulle synas, sen fick man gå dit och fixtrixa ett tag och sen vänta och sen vänta och sen kanske ta om bilderna unt su weiter.
Coolt.
Dessutom så kom jag återigen på hur gammal jag e när jag var där.
Massor av småtjejer som förmodligen ska till Ibiza var där och skulle ha pass...de sminkade sig och speglade sig och sminkade sig och speglade sig och sminkade sig och speglade sig. Herre min tid.
Jag tog på lite läppglans för att det skulle se lite festligt ut.
Men asså jag har ju smink ändååå, jag e ju världens mest fåfänga förortsmorsa, men jag menar HEY; Vem fan kollar på ens pass förutom om man blir efterlyst eller saknad? Men de kanske använder passet till en massa annat där på Ibiza, röker det?..vad vet jag.
Jag åker till Åland på semester.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHA!
Så bra att du jämför din dotter med Christer Pettersson när han är hög!

2008-05-26 @ 11:58:47
Postat av: Fia

Härmed utser jag dig till queen of blogg. congratulations!

2008-05-27 @ 11:49:12
Postat av: Björn

Man kan inte annat än asgarva åt dina bloggar! Helt underbart! Åland kan jag ju kommentera... Det är underbart med en flaska Minttu på morgonen ;)

2008-05-28 @ 10:42:32
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0