Årets vårbild innehållande allt man behöver här i livet.

Jag ville sova ut idag. Nu har jag varit vaken i två timmar.
Ska käka lunch snart.

När inte sov på nätterna så klagade jag över det. Nu klagar jag att hon inte sover längre än till halv sju.
Dagens I-landsproblem att man bara fick sova sju timmar på raken. Stackars stackars mig.

Ikväll ska jag och Gudmorsan (till dotra) gå ut på ett av de lokala haken och kolla in gudfarsan me guran och hans coverband.
Haha, jag ÄR verkligen en förortsmorsa. Men fan, jag gillar det.
Först blir det besök på landet, där de bor, för att dricka nån spansk specialare, rödvin och fruktsoda med en massa frukt. Jag ska bara äta frukten.

Förra helgen var vi på landet hela helgen hos några vänner. Alltså de har det bra kan man säga. Sju rum och kök och stor trädgård och gungor och sandlåda.... Det var så nice.
Rötjut, storgrillning och typ arton paket cigaretter.
Vi ville aldrig åka hem.
Tyckte dem.

Vad fan ska jag ha på mig ikväll då? Jag har ju inget i garderoben.
Jo, men inget som täcker typ hela kroppen och är i nån snygg färg.
BTW, provade en klänning igår som är SÅ fin. Ni vet när man tom känner sig snygg själv i den. Min kompis som va med tyckte den va så fin att hon ringde min sambo och sa att han måste köpa den till mig.
Fan asså. 1400 kr och man kan bara ha den på extra fina tillställningar.
När går jag på det liksom?
Ha den ikväll liksom. Stå och kolla coverband på ett 40-taggarshak med en cocktailklänning. Hoho, kan se hur kul som helst ut.
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0