Arbeit macht frei.

Fan va trött jag blir på folk. Och fä.
Vänner som man tror är vänner visar sig vara ovänner. Eller bara konstiga helt enkelt.
Men eftersom jag egentligen vetat om hur personen i fråga är, hela tiden, så är jag inte förvånad.
Mer ledsen om jag ska va ärlig. Har man en vän som altid pratar om andra när man umgås, då kan man ju iofs förmoda att han/hon pratar om en själv när man inte är där.
Men ändå.
Men tuff som jag är så struntar jag ju självklart i det.
Jättetuff.

Snart ska vi på kick off med jobbet. Det ska bli riktigt kul faktiskt.
Sen efter det blir det kryssning med jobbet-tjejerna oxå.
Mycket jobbet nu.
Jobbigt.
Nä.
Job. Job 3:14.
Inte för att jag nånsin kommer att referera till ett bibelcitat men det känns kul att skriva så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0