Djupdykning med Svenssons.

Jag ska erkänna en sak. En sak som är svår att erkänna så här där man ju faktiskt har ett gäng läsare varje dag,
Jag gillar Idol. Ni vet det där programmet på fyran som vinklar det alla vill se och visar det alla vill höra.
Det är roligt att kolla på och skämmas eller kanske gråta en skvätt för att nån sjunger så bra.
Så, det kändes skönt.

När nån sjunger så bra så att man får rysningar, DÅ är det bra och då blir jag lycklig i hela kroppen. Jag sjunger inte så bra.
Tror dock det när jag druckit. Fy fan va pinsamt.

Idag har varit en helt vanlig dag. Men ändå, när jag satt på bussen på väg hem, så kom jag på att fasen asså va glad man ska vara att man har det och de man har. Har hört en del skrämmande grejer på jobbet gällande familj och att förlora någon närstående...Usch säger jag bara. Jag drar den gamla klyschan nu så håll i er, men tänk på vad de orden innebär. Ta vara på det ni har, idag, imorgon och hela tiden.

Nu ska jag dra i mig en chokladkaka...iaf tre bitar. Sen brukar det ta stopp.
Synd, jag skulle vilja va lite tjock nu.

Ikväll har jag hämtat dotter, lagat broccolipaj, bakat chokladkaka, diskat och nu även duschat.
U can call me Svensson.
Men tro mig, jag trivs som ett barn i ett bollhav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0