Tok-Maja.

Jag undrar hur folk klarar av fler än ett barn? hur de kan ha t ex TVÅ barn att oroa sig för, TVÅ dåliga samveten, TVÅ oskrivna blad att fylla med bara vettigheter.
Jag har noll cm hög stresströskel så det är förståeligt att jag känner mig knasig när vardagen knackar på dörren och släpper in ekorren i hjulet. Men tänk att ha fler...Herre min tid.
Tur att jag bara har en liten själ som behöver mig hela tiden.
SkruttanPluttanPersson som hon kallas.

Idag; Vakna, äta, byta blöja, göra välling, springa till dagis, lämna (!), JOBBA, hämta,  gå hem, laga mat, bada, leka, mysa, lägga.
Imorrn är det samma sak hörrni, har ni sett på fan.

Nu har jag tänt typ alla ljus i hela lägenheten och ska bänka mig i soffan med en bok, sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0