Vardagslyx.

Fredagen var kanon! Mycket dans, skratt och dricka. Det sistnämnda brukar iofs leda till både det ena och det andra. Vilket det oxå gjorde. Mycket roligt.

Kom hem på lördag em trött som fn, men hade längtat hem maaassor så det kändes bra att ha två skruttungar som klängde och ville ha uppmärksamhet. De somnade tidigt och jag typ en kvart efter.

Hade en grymt bra föreläsare som pratade om motivation, inställning och helt enkelt rätt tänkande. Riktigt intressant!
Går man omkring som neggot nr 1 så är det klart att allt känns som om det är menat att jävlas med en. Man kan inte bara HA en bra dag, man får SKAFFA sig en.
Ja ja, jag ska sluta va sådär jobbig och lite smådjup, men vafan, det är ju intressant.

Idag är jag ledig hela dagen! Ska på läkarbesök mitt på dagen och då är det ju rätt lyxigt att få ta hela dagen ledigt. Nu ska jag ta en kaffe och sen en lååång dusch. DET är lyx mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0