Lördagscool på nåt vis.

Jamen, jag menar fredag kväll... tända ljus, rötjut, soffan och tidigt i säng. Som ett mentalt förspel ungefär.
Vaknar av solen (hallå, sjuukt trevligt) och sen käkar vi våfflor till frukost. Eller, jag smakar en, skitungen slurpar flera stycken och sambon gör en våffeltårta.
Kaloribomben kommer att explodera när som helst.                      

Jag har en bästa vän. Jo, det är hon och det vet hon men vi pratar inte om det. Vi kan liksom inte säga till varann att vi gillar varandra. Men det gör vi iaf.
Vi pratar MINST en gång om dan. Fatta.
Hon och jag pratar oftare än vad jag gör med den jag bor ihop med. Typ iaf.
Det e rätt coolt.
Nog om det, ni kanske börjar grina snart eller nåt.

Idag är det sommardäck på som gäller. Vi har ju så liten bil nu för tiden så vi kan ju ta däcken i handväskan och åka o byta.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en underbart härligt solig helg Anna!!

2009-04-04 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0