Meganörd men glad ändå.

Om torsdagen började dåligt så kan jag bara säga att den slutade fasen så mycket bättre.
Påskfest, så ska det låta-tävling (ja jag e värsta nörden men sjunga är det roligaste jag vet), en massa flytande förtäring, grymt trevliga kollegor (en aning knäppa oxå) och maaaassor av dans.
Fick se följande under kvällen;
Ett par bröst som skulle falla isär utan att göra det alls.
6 personer på en liten brandtrappa.
En taxichaufför som heter Åke.
En röd soffa full av snusk.

Ni förstår ju själva att min syn av mig själv i spegeln dagen efter med tre timmars sömn i bakfickan inte var nån syn som gjorde någon glad direkt. Men senare på kvällen när jag fyllt i luckor åt två av mina kollegor så kändes allt mycket bättre.

Nu ska jag fortsätta kolla mitt favvoprogram, kolla klockan liksom.

//Nörden

Kommentarer
Postat av: Mathilda



"En röd soffa full av snusk."



hahaha ! påsk kram påre sis

2009-04-11 @ 14:36:43
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0