Underbara, härliga och roliga onsdag!

Jag sitter o väntar på mat som jag beställt.
Inget kan göra mig så arg som när min mat inte kommer eller när det är nåt fel på den.
Jag blir ju rätt sällan arg men det gör mig arg iaf.
Skulle ba säga det.

Men idag vann min systeryster bitterfittstävlingen. Hennes rubrik på dagens inlägg tar priset.
"Värdelösa jävla onsdagsjävel"
Hysteriskt roligt.

Hon har väl abstinens det lilla flickebarnet. Dricker o röker massor på helgen men sen inget i veckan. Klart man mår skit.
Gör som jag, drick och rök varje dag.
(Jag kanske överdriver en aning men det låter roligare OKEJ!)

Har bokat klipptid nu. No return of the boring MTF.
Nu kom jag plötsligt på den där gamla låten "Return of the Mac" eller var det "Return of the Mack"? Ja whatever, kul att den dök upp.

Verkligen.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha ge fan i mig! ;)

Ska ta till mig ditt tips om att röka o supa varje dag. Får se hur glad chefen blir imorgon när jag har druckit lådvin till frulle.

Peace

2009-04-22 @ 17:14:09
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0