Yin & Yang helt enkelt.

Jag äter frulle nu, eftersom jag ska till tandläkaren idag. Fatta synd om mig. Laga hål liksom.
Har alltid minst ett hål varje gång jag är hos tandläkaren. Galet, eftersom jag använder tandtråd VARJE kväll, borstar tänderna minst två ggr per dag och dessutom tuggar flourtuggummi 6 ggr om dagen. Min tandläkaren säger att livet är orättvist bara.
Ja, det är det verkligen, säger jag och tittar på henne, som är skitsnygg dessutom.
Bajskorv.

Nu när jag gjorde frukost så fick jag upp ögonen för våra matvanor.
Den här bilden illustrerar dem perfekt. Jag är duktig och nyttig, han e slarvig och onyttig.
Men jag är iaf trevligare än honom.

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0