Bra jäkla dum i huvudet asså.

Idag var första dagen på lillkorvens nya dagis, Inte en tår.
Inte från henne heller.
En hel timme var vi där, haha.. Hon lekte med ALLA nya leksaker samtidigt som hon sjöng.
Kommer nog att gå bra det där.
Imorrn blir det fler timmar och på onsdag provar jag att gå väg en stund.
Ni kanske tycker att det är en bagatell i ens liv att byta dagis på en liten två-åring.
Där har ni fel, iaf om mitt liv.
STOR sak.
De träffar min skatt mer av hennes vakna tid än mig, sug på den.
Jag skulle vilja att hennes förra förskolelärare (inte fröknar!) bytte arbetsplats.
Till vår nya förskola då förstås.

Nu ska jag kolla en film i sängen och vårda mina påsar under ögonen. De är två stackare som verkligen behöver omsorg.
Eller Cover all blue från makeup store.
Ahaa, nu blev det här en sminkblogg oxå.
Fan.

Jag har snusat idag. Det är fan så mkt bättre än att röka asså. Man e bra dum i huvudet.
Skulle ba säga det.

Nu går jag och drar ut ett gäng sladdar på PS3:et asså. Nåt förbannat krigsspel som låter som FAAN.
Blir tokig snart.
"We have taken the lead!"
"
Jag har tydligen två barn. Konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0