Fredag på latin.

Ni vet när man har en mardröm, en sån där som man mår dåligt i magen av när man vaknar...En sån hade jag inatt. Drömde att jag och sambon va iväg på nåt slags camping med en massa barn. Han hade en till tjej oxå. En som va snyggare än mig (opch det är ju sjukt svårt) och elak som fan. När jag vaknade mådde jag skit. Va typ ledsen i ögat.
Försökte mig på lite sympati från sambon... Fetglömma det eller?
- Ja, du får se till att passa dig, annars så kanske jag skaffar en tjej till.

I´m moving oooooooon.

Lillkorven ska byta dagis. Om en vecka ska hon skolas in på ett helt nytt dagis! Läskigt. Tänk om det inte funkar, hon älskar sitt nuvarande ju.
Jobbigast blir det för hennes helt störda mamma som uppenbarligen behöver läggas in. Jag kan typ börja grina när jag tänker på att hon kanske inte kommer att trivas på det nya.
Överspända jäkla curlingmorsa.
Men hur det än är så är det viktigaste för mig, när det gäller min lilla skrutta, att hon känner sig trygg. Alltid och jämt ska hon känna en trygghet.
Känn ingen press.

Nu ska jag jobba så man kommer härifrån nån gång.
Fredag betyder ju as-skönt på latin. Min bror hävdar dock att det betyder öl.
Ja, men bara tills man e typ 29.

Kommentarer
Postat av: Carina

Lillkorven kommer ha det hur bra som helst på nya dagiset. Du brukar ju rulla ut röda mattan åt henne så de kommer förstå att man ska behandla henne som den prinsessa hon är.. ;)

2009-08-14 @ 11:28:24
Postat av: Therese

Lilla donnan kommer att klara det galant, jag lovar.Värre med hennes morsa då..Eller? ;-)



Ta hand om dig!

Kraaam



2009-08-14 @ 20:30:10
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0