Tillställning

Igår var det trevligheter vill jag lova.
Grilla, sjunga och komma hem halv fyra.
SÅÅÅ kul.
Bra musik och sång är fanimej balsam för hela kroppen. Värsta aloe vera-sköljningen.

Bra för mig som inte sovit på en vecka? NEJ.

Jag e så slut så jag vet inte riktigt hur man gör saker och ting.
Öppna kylen? Tokigt jäkla handtag asså.
Sortera tvätt? 40 grader färgat, 60 grader vitt, 106 grader illrosa...jag fattar noll.
Göra kaffe var det enda jag faktiskt klarade av idag. Men det gör man ju i sömnen.

Nu är jag ensam hemma några timmar och det är riktigt jäkla skönt just nu.
Jag har plockat undan överallt och ska tända ljus tills lillkorven och storkorven kommer hem.
Undrar bara hur jag ska klara av det? Tändare? Tändstickor? Tändvätska?


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin dag

2009-08-23 @ 10:11:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0