Intenerträff.

Jag har ätit lax med spagetti. Det va lite konstigt men helt okej.
Känner mig trött och snurrig i pallet. Det va mycket på jobbet idag.
Jag gillar inte stress på den nivån. Ni vet den nivån där det inte spelar nån roll om jag gör allt jättefort eller inte, för det e ändå för sent. Allt skulle va klart typ nyss. Sa kunderna igår. Om i förrigår. Som gällde i fredags.
Ja, jag lägger av, förlåt.

På fredag e det julfest med jobbet, det ser jag fram emot! Man ska köpa med sig en julklapp för 50 balubas och sen ska alla få varsin, ja ni vet.
Jag vill köpa nåt roligt. En pizza kanske?
Vore askul juh.
God jul önskar Toscana.
Eller presentkort i nån svår butik in the middle of nowhere, som aldrig någonsin kommer att utnyttjas. 50 spänn på typ Thuns. De flesta på den festen bor dessutom i stan.
Mohahahaha.

Nu ska jag jäsa mig ännu större framför teven. Jag har gått upp tre kilo sen jag började med att inte röka.
Naaaajs.

Nu väger jag alltså 143 kilo.
Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kör på Toscana pizzan.Love babbarna på Toscana man får handla på kredit där också.grymt ;)

2009-12-11 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0