Jämnställdhet.

Nu har jag jobbat och lussefikat och är tamejfan helt slut.
Jisses vilket tempo det va idag då. Sista minuten på allt, det e ju kul.

Nu är det disken från helvetet som väntar och sen matlagning och sen bada den där lilla och sen sova...Man kan ju tro att jag e singelmorsa. Men det är jag inte, han e på jobbet bara. Jämt.
Amäh, Ofta rå.

Jag behövde VERKLIGEN jobba över jag oxå idag, men det va han som gick före för han tjänar mest.
Jorå, trot eller ej. Jag e snygg, han e rik.

Jag har så bra kollegor. Skulle ba säga det. De e grymma på å partaja och riktigt bra vänner oxå.
Det ni!

Kommentarer
Postat av: Carina

2009-12-15 @ 21:21:15
Postat av: Carina

Mä, sunk-datorn strulade vid fg inlägg! För det kan ju inte berott på att jag gjorde fel..



Jag ville bara säga att du är oxå grym på att partaja, skitrolig helt enkelt, och såklart en go vän, och så är du ju snygg också men det visste du ju redan. ;)



puss å hej!

2009-12-15 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0