Nördig.

Frost ute och sådär himla fint liksom. Kallt som det ska vara den här tiden på året.
Å ja, jag e hundratvå år gammal.

Blev mat ute idag för ingen av oss orkade laga nåt. Jo, lillkorven orkade men fick inte. Hon steker allt för hårt iaf.

Utvecklingssamtal på förskolan (man får inte säga dagiiiiiiis) och det va ju bara bra med våran överintelligenta dotter. Eller, hon hade rätt svårt att ta ett nej sa dom. Som om det var värsta nyheten. Hon får ju aldrig ett nej av mig så varför skulle hon nöja sig med att ta det från nån annan?  De övar iaf på det nu. Skönt.

Har sett det bästa klippet på youtube ever. Om man känner sig lite nere så ska man kolla på det här...Jag gråter av lycka varje gång. Och åter igen ja, jag e en nörd. En hundratvå år gammal nörd.
Men kolla in det rå.. Så vill jag ha det punkt.
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
Det kommer säkert inte att funka nu bara för det men i så fall så söker ni på Kevin and Jills wedding entrance.

Nu ska jag spela memory, hej då.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bättre i dag vännen eller är han till salu i dag med? :)



Kram

2009-12-03 @ 07:50:52
Postat av: Jag

Nej, nu e han bara till uthyrning ibland!

puss!

2009-12-03 @ 07:57:05
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0