Pipparkakor.

Fick vakna till en bestämd liten skit som uppmanade mig att klia hennes rygg.
Ja, det e väl baras å göra det liksom. Här tränas inte på att ta ett nej inte.

Upp å frulla vid redan dukat bord.. Jag har en fetisch nämligen, jag gillar att förbereda saker. Se till att det redan e klart typ. Duka frukostbordet på kvällen innan, ta fram kläder till dagen efter, ladda kaffebryggaren..

Jamen, har jag sagt att jag INTE e konstig?
Nä, just det!

Sambon hade nog kul igår, men det lär han ju inte veta om idag med tanke på hur han lät igår redan vid halv nio... Å idag e det middag med mamma, hennes man, min bror och hans tjej. Vi ska baka pepparkakor. DET kommer sambon att vilja mest av allt idag.

Bajbaj.

Kommentarer
Postat av: mytomanen fredriksson

haha ja tyckte oxå det var hysteriskt kul. Satt o sjöng för mig själv här.



Ha en härlig lördag kära du! det ska jag ha ;)

Puss

2009-12-05 @ 13:20:05
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

Jag nynnar fortfarande, hahaha. Stördo.



Hoppas lördagen va bra, det va min, pusshej.

2009-12-08 @ 08:57:55
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0