Värsta bra ju.

Jag hittade fler piller i det berömda skåpet. Från förra året då jag hade halsfluss.
Sökte på nätet och Kåvepenin is da shit idag asså.

Jag provar och förväntar mig resultat om en timme.
Tilltro mina vänner, tilltro.


Vad är Kåvepenin?

Kåvepenin är ett bakteriedödande läkemedel som tillhör antibiotikagruppen penicilliner. Det verksamma ämnet är penicillin V som också heter fenoximetylpenicillin.

Medicinen är ett vanligt penicillin som ofta används som basmedicin om man har luftvägsinfektioner som öroninflammation, bihåleinflammation, lunginflammation eller halsfluss. Kåvepenin har också bra effekt vid många hudinfektioner.

 

Så här fungerar medicinen

Kåvepenin förhindrar att bakteriernas cellväggar byggs upp, vilket innebär att bakterierna dör.

Medicinen når blodet inom någon timme och sprids sedan snabbt i kroppen. Det vanliga är att man känner sig bättre inom tre dygn. Gör man inte det ska man ta kontakt med läkaren igen.


Vad är Kåvepenin?

Kåvepenin är ett bakteriedödande läkemedel som tillhör antibiotikagruppen penicilliner. Det verksamma ämnet är penicillin V som också heter fenoximetylpenicillin.

Medicinen är ett vanligt penicillin som ofta används som basmedicin om man har luftvägsinfektioner som öroninflammation, bihåleinflammation, lunginflammation eller halsfluss. Kåvepenin har också bra effekt vid många hudinfektioner.

 

Så här fungerar medicinen

Kåvepenin förhindrar att bakteriernas cellväggar byggs upp, vilket innebär att bakterierna dör.

Medicinen når blodet inom någon timme och sprids sedan snabbt i kroppen. Det vanliga är att man känner sig bättre inom tre dygn. Gör man inte det ska man ta kontakt med läkaren igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0