Why not liksom.

Vi e bara hemma vi. Jag har den lilla svarta och mysbrallor.
Ätit gott och bara kännt lugnet har vi gjort. Så jäkla nice.
Och så sjukt präktigt.

Lillkorven sover, hockeyn e på och ljusen e tända. Det finns gott rödvin i glasen och mousserande rosé på kylning.

Jag tar en snus å ba njuter faktiskt.
Hade värstingpartyfeelingen idag på dan, då jag inte ville nåt hellre än att vara i ett stort jäkla gäng som typ dukade fint å ba va berädda på att köra.
Det gick över som tur va. Nu e det bara soffan kvar. :-)

2010 kommer att bli grymt, I know it.
Eller som jag sa till syrran nyss, hon å jag kommer att slå igenom som systrarna Graaf och tjäna pengar på våra kroppar under kommande året.
Trolo.
Min farmor har ju ändå dragit det bästa citatet ever, som jag kommer att ta med mig in i nästa år;

"Men vad vet väl jag mitt arma fnask?"

Ni får lite bilder helt på måfå.



Det här är en karusell. En rejäl en från Tivoli i Cph på juldagen.



Hoppsan, skjortan har krympt. Jäkla malar.



Checka finnen på hakan. Sjukt stor och efterhängsen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Shit alltså mycket att kommentera hära.Börjar iaf hära.

1.Fan vad nice att köra ert eget race på new yearsGillaristället som för mig, vill egentligen inte men går ändå.Ruttet liksom.

2.Lycka till te dig och systra.Ni kommer att bli stora jag bara känner på mig det.

3.Ja 2010 kommer att bli gryyyymt.För inte kan vi ha fel va??Stört omöjligt!

Ta hand om dig homie!

KRamar

2010-01-01 @ 09:02:10
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0