En stor slang runt halsen liksom.

Hemma igen....Fy  fabian va härligt. Har längtat såååå...Även om det var supernice att få åka iväg sådär och va i solen så var det riktig separationsångest första två dagarna...Har ju aldrig varit ifrån min lilla skrutta sååå länge.
Men det hade såklart gått superbra med pappa..De där två har verkligen nåt speciellt. Kul för dem. hehe.
Kom hem till myspys på fredagkvällen, med räkmacka och tända ljus. U know the rest.

Hade superbra resesällskap och vi matchade varandra väldigt bra. Vi va mest charter av alla. Fogade oss i ledet och gjorde som alla andra. Sol. öl och sköna dagar.
Borde alla småbarnsföräldrar få göra efter ett och ett halvt års vakande och stressande. :-)

Har faktiskt längtat efter mina kollegor oxå, knäppt va?

Hade en STOR tigerpyton runt halsen en kväll vilket är en enormt stor bedrift eftersom jag inte aaalls tycker om ormar. STORT.
Va lite kul att man dessutom grinade hela tiden oxå. Mupp.
Dagen efter i frullen så va det en dansk gubbe som kom fram och sa; Hvo har di de med di slange?
Mohahaha, jo tack bra, själv då?

Har även fotat mig själv med en grymt stor Hello Kitty-figur. Bara för att.
Tänkte även tafsa på Bamse i Bamseklubben, men det kanske va att gå för långt. Barnen gillar ju honom på nåt vis.
Döpte om det till Bajseklubben oxå. Ja, ni hör ju nivån på det hela.

Imorrn är det jobba igen.
 Saknar solen faktiskt, Mörkt här ju...Jag går omkring och spärrar upp ögonen hela tiden, som om det vore kolsvart.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Anna!!! Var är Anna??? Var är Kicki o Robban?

Saknar Bamse..kanske "Stick" kommer till Sweden snart? mei sin store slange??

2009-02-08 @ 15:34:39
URL: http://mariaannette.blogg.se/
Postat av: Ludde

Men hallå! Sakna kollegor? Du är inte frisk ;)

2009-02-08 @ 23:13:03
URL: http://stockholmsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0