Godmorgon!

Äntligen måndag!
Det betyder att det är väldigt långt kvar till nästa nämligen.

Lilla skrutt är hemma med mormor idag som ställer upp och vabbar. Mycket snäll mormor det där.
Hon har ingen feber längre så hon lär köra med henne ordentligt idag.
För övrigt så har hennes mormor, dvs min mamma, sagt att det är nästan bättre att få barnbarn än egna barn.

Jorasatteh, man känner sig uppskattad som dotter.

Har precis hämtat kaffe och sitter på min plats (som e helt kass just nu) och försöker jobba.
Jag är sååå trött idag faktiskt. Hade dottern mellan oss inatt vilket betyder typ 0 i sömnfaktor.
Och ja, det är väligt mycket offer över mig idag. Men det gick inte ens att sminka över svullenfejset, fatta den.

Tänkte igår på att det snart är vår. Fy ända in i helvete va skönt det ska bli med sol! (det är min blogg så jag får ta i hur mkt jag vill)




Kommentarer
Postat av: Madde

April the 28th säger jag bara!!! =)

2009-02-16 @ 12:54:30
Postat av: jag

Och krokusen kikar snart upp!

2009-02-16 @ 17:07:44
Postat av: Mathilda

Haha! offerkoftan är din bästis idag tydligen

2009-02-16 @ 20:24:35
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

men shit va du e på mig hela tiden!

2009-02-17 @ 08:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0