Tacostisdag e mycket coolare.

Semlor tamejfan överallt. Bara en i min mage. Mår alltid illa när jag äter dem, men moffar i mig ändå. Galet egentligen.

Dagen bestod av extremt mycket ätande, en tråkig bokföringslista som gör mig galen varje månad, kundbesök som faktiskt gick bra, en lista till där jag kom på diffen (berodde på 32,42 ist för 31,42), lite mer ätande och sen tacos med lilla taikonfamiljen.
Det är förresten töntigt att äta tacos på fredagar(kyckling oxå). Tycker jag.
Skulle bara skriva det.

Nu ska jag äta en brownie som jag hoppas är lika god som den ser ut. Har sjukt höga förväntningar på den.
Fan, jag har ätit nåt varannan timme idag. Det är ju jättebra.

Imorgon ska jag va hemma med lillmonstret som ska till läkaren o kolla sina utslag som hon haft typ i ett år.
Idag är de dock borta. Förstås.
Tid med superläkare och så syns dem inte ens.

Lugn lilla Brownie, jag kommer, jag kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0