The big BF is back folks!

Ja jäklar.
Nacken gör ont och jag har inte kunnat sova alls inatt, helt galet.
Har legat på soffan hela dagen vilket medför att jag blir ännu slöare än vad jag egentligen är.
Logiskt. Nä.

Har ingen som helst energi idag. Nada, zip, zero.
Men får väl proppa i mig frukt och sova hela helgen så ska det nog va bra sen.

Önskar att jag hade en sambo som förstod att det kan va så här ibland. Ge mig bara lite extra löööv så ska jag repa mig snabbt. Men nääädå, det fick man inte.
En smäll på käften och en ryggdunk på sin höjd.
Men jag e inte bitter idag heller.

Nu ska vi hämta lillskit, städa ur bil, köpa present, handla mat inför helgen och sen hem.
Säg det inte till nån men jag ska kolla på "så ska det låta" ikväll. Från soffan med ett glas rödtjut. Tänker va nöjd med det oxå. Det e ju premiär för säsongen, kom igen.

Hade hellre gått och sett "män som hatar kvinnor", men man får inte alltid som man vill här i livet.
Hehe, the bitterfitta is back, nice.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Krya på dig bf!

inte undra på att jag är bitter.. det verkar ju fan gå i arv

2009-02-27 @ 16:24:12
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig och välkommen tillbaka!;-)



Din sambo är mao som min, man är inte sjuk om man inte ligger i 40 graders feber och är nästan död!



Trevlig helg iaf



Signerat, bitterf**an

2009-02-27 @ 17:18:49
Postat av: jag

Jag har stöd, det känns skönt.

Är lite mindre bitterfitta idag , men det är bara för att jag vet att vinet väntar ikväll.

2009-02-28 @ 16:10:31
Postat av: Nettan

Jag går gärna och ser bio med dig;)

Föressten jag ska hälsa från lilla Eddie, var och hälsade på Kicki & Robban igår och Eddie trodde du skulle vara med.



PUSS

2009-03-01 @ 11:18:26
URL: http://mariaannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0