Bröst på ryggen?

Imorgon åker jag till solen. Galet asså. Så jäkla bortskämd.
Får en resa med flyg, hotel, halvpension och dessutom pocketmoney från morsan. Pröjsar typ nada. Zip. Zero.
Ändå har jag gått i tviveltankar pga att jag ska vara ifrån min lilla skrutta i en hel vecka. Jag e ett mongo helt enkelt.

Ska faktiskt passa på att njuta. Det är ju inte ofta en förortsmorsa får den chansen.
Leopardmönstrad klänning, rödvinsläppar, en cigg i mungipan, sen bär det av på grisfest. Måste börja röka Blend oxå så är the image komplett.

Nu har jag ont i huvudet. Måste bero på att jag ligger efter med kaffet. Är fortfarande bara inne på första koppen liksom.

Igår provade jag min bikini som jag inte använt sen jag gick på babysim. DET var ingen härlig upplevelse. Ammade då och hade a pretty nice rack ändå.
Igår var det som hål rakt in i bikinin liksom.
Snart kommer väl brösten ut på ryggen.


Kommentarer
Postat av: Carina

Hahahaha.. du är så jävla skön! :)

2009-01-29 @ 08:15:13
Postat av: Therese

Så det du säger är alltså att man ska kanske ta och njuta medans rack:sen finns kvar?Kanske ska ränna runt i bikinöverdel här hemma en stund....ja vi får se?



Ha det för jävla skönt på semesterorten nu!



Kram (känner väl kanske inte dig tillräckligt för att kramas.Men jag gör det ändå!!)

2009-01-29 @ 19:09:13
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Mathilda

jag känner inte heller dig tillräckligt. men en sak är säker, det märks att vi har samma blod!



Ska bli kul o höra hur oansvarig du har vart på semestern sen! pok



P.S en äkta förortsmorsa hade lagt ner barnbidraget på en suntrip tröja för 80spänn bara för att visa alla att hon faktiskt har råd med semester. D.S.

2009-01-30 @ 19:05:03
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0