HEJ DÅ Kitty. 4-ever.

Orättvisor av alla de slag gör mig skitarg, absolut! Krig och barn som far illa...
Men en sak till. Jag säger bara Hello Kitty.
Mesig figur som finns på typ allt. Till och me på vuxen-BHar. Shiiit va det är töntigt och fjantigt och löjligt och ..ja ni fattar att dagens stora I-landsproblem är Hello Kitty.
Har för mig att jag tom skrivit om det förut.
Skaffa ett liv.

Hade en grymt trevlig lördag med en massa brudar, mat och dricka. Drack med måtta så huvudet va inte så tungt igår ändå. Är bara sååå gammal asså. Man sätter hjärtat i halsgropen och ser ut som nåt katten släpat in.
Krokusen kikar nog upp snart oxå.

Försökte va festlig och gå ut på det lokala klamydiahaket. Jo jag lyckades gå dit men det va roligare att gå hem sen.
Man måste va aprak för att ha kul där. Ska göra bättre ifrån mig nästa gång. 2011 el nåt.

Är hemma med en febrig dotter som bara vill va i mammas famn... lilla skrutt. Hon ska få Piggelinglass bara för de.

Ja, just det, glömde det viktigaste. På fredag får jag åka till solen. En vecka.
Wanna know the best part? Jag betalar inget för resan.
Får dessutom ett sällskap som heter duga! Ska bli så jäkla skönt så ni fattar inte.
Avundsjuka? tänk då på min ågren jag kommer att ha för att jag kommer att vara ifrån min dotter i en HEL vecka! Jaja, jag e en megames men det skiter jag i. Kommer att gråta en skvätt oxå.

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0