Konstant alkoholintag kanske hjälper.

Ok, jag klarade mig inte.
Inte sambon heller. Det visar sig att enwhiskey inte gjorde susen, Kanske borde dricka oftare?

Fy faaaaaan mina vänner vilken jäkla resa. Inte för att skrämma nån men det ÄR det värsta som finns, Föder mkt hellre barn än kräks kaskader helt oförberett. Jisses.
Vägrade lämna toaletten och somnade på golvet. Kröp sen till duschen och satt där i en timme.
Åt första maten idag vid 12. Då hade jag inte ätit sen i söndags em. Allt som jag åt den dagen kommer jag aldrig äta mer.
Nog pratat om det.
Tack du.
Har inget annat att skriva om nu eftersom vi varit hemma alla tre och tyckt synd om oss själva.
Ska åka och handla idag, det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0