They go to dagis u know.

Jag har en lillasyster.
Ja inte så att jag kom på idag att jag har en alltså. Dessutom har jag två.
MEEN iaf. Hon bloggar oxå. Jag ska fan kalla henne bitterfi**an. Såå bitter. Så rolig oxå.
Snygg dessutom.
Fick hon ju lätt från sin mamma kan jag snabbt konstatera.
Mattimon.blogg.se

Vi är ju familjen Taikon så don´t bother to ask about the familjeträd pls.

För övrigt inget mer kräks och relativt friska. Iaf idag.

Inga fler barn blir det för mig. Dagisbakterier är alldeles för läskiga och dyra.
Om man nu inte kan beställa barn som föds som 12-åringar.
Aj, det gör bergis ont förresten. De väger säkert mer än 5 kilo.

Nu ska jag lägga mig och läsa och låtsas att det sitter 110 millar på mitt konto.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0