Whiskey på en fredagmorgon är legitimt nuförtiden.

Vinterkräksjukan är det värsta som finns.
Jag har haft en sjuk dotter och går nu omkring livrädd för att bli sjuk.
Deadly scared.
Det sägs att en femtedel av befolkningen är immun mot detta förbannade skitvirus. Om man kommit på det så måste man väl i dagens välinformerade samhälle kunna hitta ett vaccin? Jag skulle hellre föda barn än att få vinterkräksjukan. Ta några av mina fingrar vetja, hellre det än att kräkas så länge. Baja kan jag göra hur mkt och länge som helst, bara jag slipper kräkas på det sättet.

Vi hade dessutom planerat trevligheter med en kollega ikväll. Parhärva med mat och dryck. Men eftersom jag vet att hon oxå är riktigt rädd för denna trevliga sjukdom så stod vi över att ses. VI knaprar vitpepparkorn istället.

Tog en whiskey gjorde jag minsann oxå. I fredags morse kl 10.
Det ni.


 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Whiskey på en fredagsmorgon! Tuff brud! :) Hoppas den gjorde susen så du slipper kräksjukan för det är det jävligaste som finns, håller med dig fullständigt där!

2009-01-12 @ 23:29:50
URL: http://stockholmsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0